نهال گردو گلدانی
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو گلدانی

نهال گردو گلدانی از ارقام بررسی شده می باشد که امروزه در بسیاری از باغچه ها و تراس ها نگهداری شده و از آن استفاده شده و باردهی خوبی مشاهده می شود.بطور کلی دو نوع رقم نهال گردو بسیار عالی برای رشد و بازدهی وجود دارد که امروزه بیشترین میزان کاشت را در میان دیگر ارقام دارند مثل نهال گردو چندلر و نهال گردو فرنور.

نهال گردو چندلر گلدانی از ارقام دیرگل و پربازده می باشد که باردهی فوق العاده ای دارد و می توانید شاهد بازدهی عالی از این رقم باشید.این رقم نیازی سرمایی دارد که باید در هر مکانی است تامین شود شما می توانید با کاشت رقم گلدانی چندلر آن را از سرمای بیش از حد دور کنید و رسیدگی های لازم را مثل آبیاری و کوددهی اعمال و بازدهی خوبی را شاهد باشید.

نهال گردو فرنور ابز ارقامی بود که در مناطق سرد کاشته میشد و بازدهی فوق العاده ای را از آن می توانستید شاهد باشید.این رقم با بازدهی بسیار عالی می باشد که می توانید آنرا بصورت نهال گردو فرنورگلدانی بکارید و باردهی خوبی را از آن شاهد باشید.این رقم باردهی بالایی دارد و می توانید از سال اول آن را مشاهده کنید فقظ بایستی برای بار بیشتر مدت زمان بیشتری را صبر کنید.

از آنجایی که گردو یکی از خوراکی های بسیار عالی و باارزش می باشد امروزه در تلاش هستیم تولید آن را به هر نحوی حتی برای کسانی که شرایط اقلیمی مناسبی ندارند تولید کنیم.نهال گردو گلدانی را می توانید در بسیاری از مناطق ایران بکارید و بازدهی عالی را از آن شاهد باشید.





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر پیوندی , نهال گردو گلدانی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: